WORKS' STORY (part. VIII°)
La GT6R oltre al motore preso in prestito dalla "T2000 Works rally car", aveva ereditato anche il cambio del tipo TR4/2000 senza overdrive. Durante l'assemblaggio della GT6R-R, questo particolare non ha avuto la necessaria attenzione. Quindi cosa si poteva fare? Adesso, ho trovato un cambio conforme all'originale che tra le altre cose è molto più robusto e ha i rapporti delle prime 3 marce più corti rispetto al GT6. In abbinamento a questo cambio, monterò il differenziale con autobloccante a 3,89.
The GT6R beyond to the engine taken on loan from the “T2000 Works rally car”, had inherited also the complete gearbox TR4/2000 without overdrive. During the assemblage of the GT6R-R, this particular it has not had the necessary attention. Therefore what could be made? Now, I have found a gearbox in compliance with originates it them and therefore, hardly I will receive it to house, start the jobs for the update of old GT6 gearbox with the restoring gearbox TR4/2000.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home