Dedicato alla GT6R che per vari motivi non ha potuto difendere i colori della TRIUMPH nelle competizioni ma che ha aperto una nuova era nella storia della marca.

Tuesday, January 29, 2008

GT6R REAR SUSPENSION LAYOUT



Finalmente ho concluso il lungo lavoro per la realizzazione della sospensione posteriore conforme a quella originale montata sulla GT6R, poi ripresa dalla ERW412C e dalla 412VC. Il vertical link è in alluminio ricavato dal pieno, i braccetti inferiori sono in acciaio al cromo-molibdeno e nuova è la geometria degli attacchi al telaio. Questi attacchi consentono ogni possibile regolazione di camber e di caster, semplicemente spessorando le piastre.
Finally I have finish the lengthy work for the realization of the rear suspension like to the GT6R original, then taken from ERW412C and 412VC. The vertical link is built in alloy, the lower arms are in steel cromo-molibdeno and new is the geometry of the frame attacks. These attacks allow any adjustment of camber and caster simply tickness the plates.

3 Comments:

Blogger chris said...

Hi...
Thanks!
Looks like your keeping busy too.
Looking awesome....:)

7:16 PM

 
Blogger GT6R said...

Hello Chris, what does this mean?

8:51 AM

 
Anonymous Livros e Revistas said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

10:47 PM

 

Post a Comment

<< Home