Dedicato alla GT6R che per vari motivi non ha potuto difendere i colori della TRIUMPH nelle competizioni ma che ha aperto una nuova era nella storia della marca.

Wednesday, November 21, 2007

Ecco lo stampo del fiberglass roof panel




Dopo i vari processi di lavorazione, abbiamo proceduto alla rimozione delle conchiglie che faranno da stampi per il nuovo fiberglass hardtop. Il tecnico specialista, ha deciso di produrre lo stampo in 3 parti, al fine di ottenere una perfetta copia anche dei montanti laterali.
After the various processes, we proceeded to remove the shells that will be new molds for the fiberglass hardtop. The technical specialist, has decided to produce the mold in 3 parts, in order to get a perfect copy of the two side also including bars on windows.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello
I'm really impressed with the work you have done. I was going to build a replica of the Le Mans cars myself, when I first thought of it not many people seemed interested. Since then I haven't had the money or time. Many of the original cars have been found so there isn't much point now. One day I might get round to it.

Steve Goodman


Ciao Realmente sono impressionato con il lavoro che avete fatto. Stavo andando sviluppare una replica degli automobili della le Mans io stesso, quando il pensiero di I prima di esso non molta gente ha sembrato interessato. Da allora non ho avuto i soldi o non cronometro. Molti degli automobili originali sono stati trovati così là non sono molto punto ora. Un giorno potrei circondare esso.

12:38 AM

 
Blogger GT6R said...

Hi Steve, follow you the "work in progress" of the GT6R; good news!!!
Cheers
Fabrizio

6:01 PM

 
Blogger chris said...

Very impressive Fabrizio!!
Keep up the good work, looking forward to following the results.
Best regards,
Chris.

6:40 PM

 

Post a Comment

<< Home